Circa i vantaghji di u pruduttu di i vassoi di carta rispettosi di l'ambiente

Sapemu chì in l'ultimi anni, u paese hà messu u core di u sviluppu durevule à u livellu di u sviluppu vigoru di l'energia pulita. In questu cuntestu, l'emergenza di vassoi di carta rispettosi di l'ambiente affetta direttamente u clima glubale è l'ambiente. L'usu di vassoi di carta rinnovabili rispettosi di l'ambiente pò riduce a nostra dipendenza da l'arburi è altre risorse. Dunque, u vantaghju di i vassoi di carta rispettosi di l'ambiente, cum'è u nome u suggerisce, hè chì l'Ambiente.
Avà a maiò parte di i pruduttori di telefunini mobili, di l'elettronica, ecc. Utilizaranu prudutti ecunomichi di vassoi di carta in u so imballu. Allora i vantaghji di u pruduttu di i vassoi di carta ecunumichi sò:
1. Cuscinamentu, fissazione è caratteristiche di durezza, chì ponu rimpiazzà cumpletamente a sciuma;
2. Materiali di imballu rispettosi di l'ambiente chì ponu esse decomposti naturalmente senza inquinamentu è inquinamentu;
3. Riciclà a carta di rifiutu, riciclà, in ligna cù e norme internaziunali di prutezzione ambientale ISO-14000;
4. Pò esse accatastatu è piazzatu, risparmendu spaziu di almacenamentu è costi di trasportu;
5 Migliurà a maghjina di a cumpagnia è aumenta a cumpetitività di i prudutti.
Sapemu da a cumpusizione di u tavulinu di carta. A polpa di a bandiera di carta hè stampata aduprendu scatule di cartone, carta di ghjurnale è assai altri materiali di rifiutu, è a pasta bianca di legnu puru hè aduprata per preparà a polpa. Sicondu i bisogni di u cliente, per mezu di persunalizazione stampi CNC sò usati per stampà, cusì in larga parte, a stampatura di polpa pò esse persunalizata secondu e preferenze di i clienti. Perchè i materiali aduprati sò principalmente scatule di cartone, ghjurnali, ecc., Questu hè un usu secondariu di risorse.
I nostri vassoi di carta ponu esse aduprati in parechje industrie, cum'è l'industria, l'agricultura, a medicina, ecc.
1. Cassetta di carta industriale: Usata principalmente in l'imballu di rivestimentu di grandi è picculi apparecchi domestici, parti meccaniche, prudutti elettronichi è illuminazione.
2. Vaschetta di carta agricula: Principalmente aduprata per frutti, ova di pollame, è ciotole di nutrizione agricula.
3. Prudutti medichi: Prudutti medicinali dispunibuli aduprati principalmente in ospedali è campi di battaglia, cume urinarii è lettini. Rispuntendu à i prudutti in plastica è in acciaio inossidabile, pò esse trituratu in fibre di carta è scaricatu in u sistema di scarichi di l'ospedale à tempu, chì pò evità a contaminazione cross-batterica.


Tempu di posta: Sep-07-2021