Attualmente, Ci sò Parechji Problemi Specifici In u Sviluppu di a Tecnulugia di Pruduzione di Pasta

(1) Sicondu u livellu tecnologicu esistenti, u spessore di i prudutti stampati in pasta hè di circa 1 à 5 mm, è u spessore di i prudutti generali hè di circa 1,5 mm.

(2) Sicondu a qualità attuale è l'applicazione di i prudutti di imballu di pasta stampata, u caricu massimu di trasportu pò esse finu à 150 kg. L'imballu di rivestimentu interiore di prudutti cù forme menu cumplesse è menu di 50 kg hè a scelta migliore. 

(3) a citazione di prudutti stampati di polpa secondu a forma di a struttura è u vulume di u pruduttu, u pesu, l'usu di materie prime, i requisiti di u prucessu di fabricazione, a pruduzzioni di u pruduttu. U tippu, u valore, ecc. Di imballaggi. adupratu per cunvertisce u valore in pezzi di pesu, cum'è yuan / gram o yuan / ton; Da a situazione in Cina orientale, u prezzu di un pruduttu hè 9000 ~ 10000 yuan / ton, u prezzu di i prudutti cun esigenze è dimensione più alte esigenze hè 2000 ~ l4000 yuan / ton. 

(4) Processu di produzzione di imballaggi industriali in stampatura di polpa in u tassu di qualificazione di i prudutti è l'affidabilità di a linea di produzione hè implicata in u costu di produzione di un grande prublema.Attualmente, u tassu qualificatu di i prudutti di mudelli naziunali hè di circa 85% ~ 95% .


Tempu di posta: Sep-05-2020