E caratteristiche di u sviluppu di furmazione di polpa in Cina

new

Sicondu a nova situazione di a Cina, e caratteristiche di sviluppu di a pasta chì formanu imballaggi industriali sò principalmente cusì:

(1) U mercatu di materiale di imballu industriale chì forma polpa si forma rapidamente. Dapoi u 2002, i prudutti di imballu di carta è plasticu sò diventati i principali marchi di applicazione naziunali. In particulare, dapoi u 2001, l'imprese pertinenti crescenu à un ritmu annuale di 20%. Una volta chì e leggi è i regulamenti naziunali chì proibiscenu l'usu di l'EPS sò promulgati, a dumanda di u mercatu per a pasta chì formanu imballaggi industriali aumenterà rapidamente.

(2) U sviluppu di a pasta chì forma imballaggi industriali hà una bona basa economica. A polpa chì forma imballaggi industriali USE generalmente rifiuti di scatula di cartone, vechje scatule di cartone è vechji ghjurnali cum'è materia prima, perchè u valore di l'imballu stessu hè elevatu, cusì i clienti ponu accettà u costu relativamente elevatu di l'imballu internu.

(3) A soglia d'entrata di a produzione di imballaggi industriali in muffa di pasta hè bassa, ma i requisiti tecnichi generali sò alti. I prughjetti di imballu industriale chì formanu polpa necessitanu menu investimenti di capitale, bassu equipagiu è cuntenutu tecnologicu. Inoltre, cum'è un tipu di imballu industriale di stampatura di pasta di legnu, u tempu di pruduzzione cuntinua di ogni pruduttu ùn hè generalmente micca troppu longu, dunque ùn hè micca faciule d'apparisce in a listessa cumpetizione di prezzu di u pruduttu.

Inoltre, i prudutti stampati in pasta di imballaggio industriale anu forme geomettriche cumplesse, grande volume dopu à u listessu tippu di imballu impilabile, è elevati costi di trasportu à longa distanza. Ogni novu pruduttu deve passà a modalità di cuncepimentu, campionu, test è procedura d'azione correttiva prima pò esse cumpletamente pruduttu.Per quessa, a cuncezzione di a struttura di u pruduttu, a fabricazione di stampi, a furmazione prufessiunale, a formula di prucessi è u sviluppu di u mercatu devenu esse cunsiderati, è i requisiti tecnichi generali sò relativamente alti.


Tempu di posta: Oct-09-2020