U sviluppu di a tecnulugia di furmazione di polpa in Cina

new (1)

U sviluppu di l'industria di stampatura di polpa in Cina hà una storia di quasi 20 anni. A fabbrica di stampatura di polpa Hunan hà investitu più di 10 milioni di yuan in u 1984 per presentà una linea di produzzione di stampatura automatica di tippu di tamburu rotativu da Francia, chì hè aduprata principalmente per a produzzione di piatti d'ova, chì hè u principiu di a stampatura di polpa in Cina. In u 1988, a China hà sviluppatu a prima linea di pruduzzione di furmagliu di pulpa naziunale, principalmente per ova, biera, frutti è altri prudutti singuli. è altri prudutti.

Dopu à u 1994, l'industria di stampà a pasta di a Cina hà fattu un novu saltu in u sviluppu di a regione di u Delta di u Fiume Pearl in u Guangdong, e cità custiere grandi è medie sò a pruduzzione di prudutti di furmagliu di pasta di lignu chì fodranu i pruduttori di imballaggi. è l'equipaggiu hà righjuntu più di 200, distribuiti in tuttu u paese.

Cù l'influenza di e pulitiche naziunali è estere di prutezzione di l'ambiente è u migliuramentu di a cuscenza di a prutezzione suciale di l'ambiente, a Cina hà investitu assai manodopera è fondi in l'industria di stampaggio di polpa. , scuntrà a tecnulugia di l'equipaggiu di pruduzzione di scatula di fast food, a formula, l'igiene, i requisiti di l'indici fisicu è chimicu sò assai elevati.Tecnulugia di produzzione di polpa chì forma, apparecchiature, in certi indicatori di prestazione hà righjuntu u livellu avanzatu di u mondu.


Tempu di posta: Oct-09-2020