U Statu di Sviluppu di l'Industria Imballaggiera Intelligente di a Cina

new (3)

L'imballaggio intelligente si riferisce à l'aggiunta di proprietà meccaniche, elettriche, elettroniche è chimiche è altre tecnulugie nove in l'imballu per via di l'innovazione, in modu chì abbia funzioni generali di imballu è alcune proprietà speciali per soddisfà i requisiti speciali di e materie prime. Si tratta di tecnulugia fresca di priservazione, tecnulugia di innovazione di imballaggi è di strutture, tecnulugia di imballu portatile, tecnulugia anti-falsificazione di texture, tecnulugia d'identificazione anti-falsificazione, tecnulugia di sicurezza alimentare è cusì.

L'imballaggio intelligente mantene u pruduttu in una pusizione fissa per tuttu u prucessu di circulazione è dimostra a qualità di u pruduttu. Cù l'estensione di l'ambitu di u mercatu, a catena di fornitura di u pruduttu si allarga ancu. A ricerca continua di i consumatori di a funzione di imballu di i prudutti hè a principale forza motrice per u sviluppu di imballaggi intelligenti. Cù u sviluppu di a sucietà, e persone prestanu sempre più attenzione à l'imballu di merchenzie. A selezzione di e merci da parte di e persone ferma micca solu nantu à l'infurmazioni cunvinziunali, ma dinò l'infurmazioni ulteriori di i prudutti, chì ùn ponu micca esse soddisfatti di l'imballu tradiziunale originale. In l'ultimi anni, per via di u prugressu di a scienza materiale, a tecnulugia di cuntrollu muderna, l'informatica è l'intelligenza artificiale, u rapidu sviluppu di l'industria di l'imballu intelligente di a Cina hà purtatu nuove opportunità di sviluppu per parechje imprese tradiziunali di stampa di imballaggi. Hè stimatu chì a dimensione di u mercatu di l'industria di l'imballaggio intelligente di a Cina si prevede di attraversà 200 miliardi di yuan entro u 2023. L'industria di l'imballu intelligente di a Cina hà una larga prospettiva di mercatu, attraendu assai investitori per entrà.

L'imballaggio intelligente diventa sempre più una estensione di e funzioni di u produttu, applicatu in guasi tutti i campi è l'industria cumprese i prudutti elettronichi, l'alimentu, a bevanda, a medicina, i bisogni quotidiani, etc. per guidà u sviluppu di l'industria. L'industria di l'imballaggi intelligenti naziunali hè in fase iniziale, ma a dumanda di l'utenti è l'ambiente di applicazione ùn sò micca menu di quelli in altri paesi. In u futuru, u mercatu di imballaggi intelligenti diventerà sicuramente un novu pianu per l'industria di l'Internet di e Cose.


Tempu di posta: Oct-09-2020