U Tendenza di Sviluppu di Prudutti di Pruduzione In a nostra Cumpagnia

A nostra sucietà cresce da 6 anni in l'industria di i prudutti di stampaggio di pasta di pasta, durante i quali sò stati fatti grandi progressi. In particulare, i prudutti di imballu rispettosi di l'ambiente è stoviglie eccezziunali dispunibuli sò stati ampiamente aduprati, ma ci sò ancu parechje limitazioni in u sviluppu di i prudutti stampati in polpa di a nostra sucietà.

(1) Ancu se i prudutti di furmagliu di polpa si sò sviluppati dapoi parechji anni, u tassu di utilizzu di u mercatu ùn hè micca altu, unu di i mutivi impurtanti hè chì u costu di a muffa hè troppu altu, certi fabbricanti in a cuncezzione di u muffa cunsidereranu cumu fà hà una bona versatilità, per aumentà a percentuale d'usu di a muffa, riduce u costu. Per esempiu, u liner cored comunemente adupratu, Angle guard, baffle, etc., perchè u numeru di produzzione, grande lottu, risultendu in l'elevata utilizzazione di questi stampi, riduce assai u so costu, chì hè raramente cunsideratu da i pruduttori cinesi. Dunque, a cuncezzione è a preparazione di muffe hè una direzzione di sviluppu impurtante. In l'ultimi anni, a nostra sucietà prevede di mette gradualmente in u cuncepimentu è a produzzione di stampi. Speremu chì in i prossimi anni uttene a nostra propria produzione di muffa.

(2) A ricerca insufficiente nantu à a preparazione di slurry, porterà à a produzzione di prudutti di plastica in pasta chì ùn ponu micca soddisfà alcune proprietà fisiche speciali, dunque ùn ponu micca soddisfà e necessità attuali. Per migliurà a qualità di u pruduttu, a nostra fabbrica usa direttamente a polpa originale cum'è pasta di legnu, polpa di bambù, polpa di canna da zuccheru, resultendu costi elevati. Dunque, a nostra sucietà rinforzerà a ricerca è u sviluppu di i prudutti di stampaggio di pasta di materia prima, è in una certa misura, aumenterà u riciclaghju è l'usu di scatule di carta di rifiutu, carta di rifiutu è altre fibre secondarie, in modo da uttene u veru sensu di a prutezzione di l'ambiente .

(3) A causa di a struttura cumplessa di i prudutti stampati di polpa aduprati per i prudutti industriali, ùn ci hè micca un post-trattamentu efficace, risultendu in una tintura irregulare, faciule da sbiadisce, perdita di capelli, forma unica è altri fenomeni in a fabbrica di prudutti stampati di pasta per l'industriale prudutti, chì affetta seriamente a so applicazione. Si spera chì a situazione pò esse migliurata aghjunghjendu un prucessu efficace di post-trattamentu in u futuru, per fà a so applicazione più largamente.

(4) Oghje ghjornu, i prudutti di furmagliu di polpa sò difficiuli da aduprà cum'è cuscinu per i prudutti di grandi dimensioni, cume frigoriferi, condizionatori d'aria è altri apparecchi domestici pesanti. Cume migliurà a so forza meccanica attraversu l'ottimizazione di dimensione, u miglioramentu di l'attrezzatura, a cuncezzione di muffe è a cumbinazione cù altri materiali di prutezzione di l'ambiente per soddisfà i bisogni di i prudutti di grandi dimensioni, chì hè ancu una direzzione impurtante di u sviluppu di materiali di imballu di carta-plastica.


Tempu di posta: Nov-04-2020