U Processu di Pruduzione di a nostra Cumpagnia

4

A produzzione di Pulp stampata generale include preparazione di pasta, modellatura, asciugatura, pressatura à caldu è altri prucessi.

1. Preparazione di pulpa

U pulping include i trè passi di dragatu di materia prima, pulping è pulping. Prima, a fibra primaria hè dragata in u pulper dopu u screening è a classificazione. Allora a polpa hè battuta, è a fibra hè separata da a pulpa per migliurà a forza di ligame trà i prudutti stampati in polpa. Perchè a dimensione di u raportu, a durezza è u culore sò sfarenti, generalmente ci vole à aghjunghje un agente di forza bagnata, un agente di dimensione è altri additivi chimichi, è aghjustà a dimensione di a concentrazione è u valore di pH.

2. Mudellu

Oghje ghjornu, u nostru prucessu di stampaggio di polpa hè u metudu di furmazione in vuoto. A furmazione di u vuoto hè un prucessu in u quale u filu inferiore hè immersu in a piscina di slurry è e fibre in a piscina di slurry sò assorbite uniformemente in superficie da a pressione è u filu superiore hè chjusu. Semu equipati di una macchina di furmagliu di sollevamentu alternativu, più adatta per a produzzione di grandi dimensioni è esigenze di specifiche, requisiti di altezza di smudellatura di carta più profonda è prudutti di plastica.

3. Seccu

I prudutti di pressione secca anu da esse asciutti, generalmente aduprendu l'asciugatura di passaghju di asciugatura è l'asciugatura di film. A nostra sucietà utilizza u passaghju di asciugatura per l'asciugatura. U cuntenutu di umidità di l'embrione bagnatu stampatu in polpa pò ghjunghje à 50% ~ 75%, dopu chì u muffu inferiore sia assorbitu è ​​cumbinatu cù u muffu superiore, è pò esse riduttu à 10% ~ 12% dopu a siccatura. I prudutti di pressione umida in generale ùn anu micca bisognu di asciugà.

4. Pressatura à caldu

Dopu chì i prudutti di stampatura di polpa sò finalizati in fondu, sò poi pressati cun alta temperatura è una grande pressione per fà i prudutti di stampaggio in pasta più compatta, megliu proprietà meccaniche, è facenu a forma è a dimensione di a temperatura di u pruduttu, spessore di u muru uniforme, liscia è piatta superficia esterna. U prucessu di furmagliu adopra generalmente muffa à alta temperatura (generalmente 180 ~ 250 ℃) è polpa ad alta pressione per suppressione a stampatura di polpa dopu a siccatura, è u tempu di pressatura calda hè generalmente 30-60s.

5. Taglia è finitura

Dopu à a fine di a pressatura à caldu, u pruduttu serà tagliatu per uttene u pruduttu finitu. Dopu a trimatura, certi prudutti seranu trasfurmati in post-elaborazione secondu a dumanda di i clienti, cume a tampografia, a scanalatura ecc.

6. Pruiezzione è imballaggio

Dopu à a fine di tutte e fasi di produzione è di trasfurmazione, avemu un persunale di cuntrollu di qualità prufessiunale per schermà i prudutti, secondu e esigenze di i clienti, eliminà alcuni prudutti senza qualificazione. Infine per soddisfà i requisiti di l'imballu di produzione.


Tempu di u postu: Ott-28-2020